luni, 14 martie 2011

Ce-ţi doresc eu ţie...

Ce-ţi doresc eu ţie, duce Bucovină,
Plaiul meu de glorii, plaiul meu natal,
Prezidentul nostru tot mai des să vină,
Să-i tundă lui Flutur cel mai gras batal!
Fie brânză-n străchini, spumege pocalul,
Dacă fii-ţi mândri asta o nutresc
Şi-n proţap să pună apoi, tuns, batalul,
Dulce Bucovină, asta ţi-o doresc!

Vis de fericire pur ca trandafirul,
Numele-ţi să fie scris, pe un ponor,
Cu blânde mioare! Uite toţi chiar birul
De baciul Băsescu pus pe capul lor!
Spună lumii large tulnice, la strungă,
Spună de românii ce se veselesc
Când le ia Guvernul banii toţi din pungă,
Dulce Bucovină, asta ţi-o doresc!

Îngerul iubirii, cu şuviţa-i blondă,
Lângă preşedinte să steie, ca stana,
Să nu îl atingă vreo boare de... frondă,
Doar, suav, parfumu-i “Dolce & Cabbana”!
El să dănţuiască, după cum e datul,
Guste fericirea, tot ce-i pământesc,
Alţi cinci ani să-i ţină de acum mandatul,
Dulce Bucovină, asta ţi-o doresc!

Ce-ţi doresc eu ţie, dulce Bucovină,
Fief al lui Flutur, veşnic călător,
Fii tăi să aibă grijă de ovină
Şi s-o pregătească pentru... coafor!
Când pe-a tale plaiuri iar va fi să vină
Să-şi pună-n valoare stilu-i ciobănesc,
Să nu îţi găsească prezidentul vină,
Dulce Bucovină, asta ţi-o doresc...

Ilie Bâtcă 
(mai 2009)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu