luni, 11 aprilie 2011

Lui Emil Boc, întâiul excavatorist al ţării!


Ce-a zis premierul după
ce-a excavat prima cupă?
Stimaţi pedelişti şi fani,
această lucrare are
termen de finalizare
la anul şi...la mulţi ani.”

              *

Cântăreţ pe la agape,
bun cosaş şi cioplitor,
se pricepe şi să-i sape
groapa propriului popor.

              *

Căţărat pe o platformă
(să nu-i fie de deochi!),
arunca nisip, de formă.
Azi ne-aruncă praf... în ochi.

                 *

Ne-a ajuns astăzi blestemul
de-a trăi în înjosire
şi-acum, singura ieşire
e să părăsim... sistemul.

                *

A ajuns, printr-un sinistru
joc al sorţii, evident,
din profesor, prim ministru
şi, de-atunci, e... repetent. 

Ilie Bâtcă  
 

5 comentarii:

  1. I-am lasat lui Ion Petrescu un mesaj "de la tine"
    Nu prea te vad printre comentatori. Te rog sa-ti expui si tu punctele de vedere macar pe blogurile cu mare audienta, ca sa fii vazut. Oricat as incerca sa te popularizez, daca nu-ti postezi comentarii, sansele sunt minime si ar fi pacat.
    Nu mai discut despre valoarea literara a scrierilor.Raman la aceeasi parere>
    S-auzim numai de bine!

    RăspundețiȘtergere
  2. M-am băgat şi eu printre comentatori atunci când am fost atacat sau când aveam ceva de apărat. Ca să mă bag singur în seamă, îmi vine cam greu, zău. Voi ţine, totuşi, cont de sfatul tău.
    S-auzim de bine

    RăspundețiȘtergere
  3. Daca te uiti pe postari, sigur ai sa vezi ca scrierile tale se potrivesc de minune la unele teme propuse. Asa ca, postezi ceea ce ai creat, in loc de comentariu. Cu semnatura, adresa de blog, tot. Pai mai bun comentariu ca acesta crezi ca exista? Azi, spre exemplu, am vazut pe un blog un comentariu despre Boc excavatoristul. Eu am sa public pe blogul meu zilele acestea ceva despre tine. Poate maine.

    RăspundețiȘtergere
  4. Umor critic!
    Când găsesc fereastra deschisă, vin să culeg zâmbete.

    RăspundețiȘtergere
  5. Fără pic de umor!
    Când se vor schimba vremurile, căci vremea dă semne de schimbare, e posibil ca fereastra să fie deschisă. Până atunci, facem și noi ce putem. Important este să nu ținem storurile trase peste... ochi.
    S-auzim de bine!

    RăspundețiȘtergere