vineri, 27 ianuarie 2012

De sezon

Apel către „activiştii” lui Dogaru

„Iertaţi-mă, bătrânii mei oşteni,
că v-am făcut, cum mi-a venit la gură,
dar, dacă tot veniţi la Cotroceni,
zăpada nu mi-o daţi, din bătătură?”

Revelaţie

Brusc, de pe ochi, mi s-a luat o pată
şi am putut, în fine, să-l contemplu
pe premierul nostru, dând exemplu
cum se rezolvă criza c-o... lopată.

Confruntare

Un general, Izmană parcă-i spune,
s-a avântat pe câmpul de bătaie
şi, speriat că neaua-l va răpune,
a dat comanda scurtă: „Foc... de paie!”

Mărturisire

Azi noapte, pe la spartul Pieţii,
grăi un vierme către ciumpalac:
„Să ştii că mie tare mult îmi plac
jandarmii, când se luptă cu... nămeţii.”


Ilie Bâtcă

5 comentarii:

  1. Acest comentariu a fost eliminat de autor.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. suflând în mâini, printre nămeți ..

      De ce m-ați dat de lângă voi,
      De ce m-ați cocoțat pe scaun prea înalt?
      Aș fi rămas în sat la noi-
      Să dau zăpada, să tai fânul..
      Și fiindcă nu-s prea mare-n stat,
      Nu m-ar fi luat , pe sus, taifunul..

      Ștergere
  2. Unor jandarmi "pasnici"

    Dupa ce'n protestatari
    Au lovit intr-o dementa,
    La zapada sunt mai calmi,
    Toti vor... fara violenta!

    RăspundețiȘtergere
  3. TOP GUN
    PESTISORULE,
    Acu'iar o sa gaseasca pretexte pres sa zica ca n-ati fost numai la munci agricole,dar si la ......deszapezire!!!!! Atuu ptr.voi!!!!!
    WEEKEND EXCELENT SI ,SA FITI IUBITI!!!!!!!!!!!

    RăspundețiȘtergere
  4. Salut,Iliuţă! Am intrat în posesia unor concluzii ale matrozului, după două săptămâni de proteste:

    " Dacă nu ies în stradă, acum, cinci milioane
    Înseamnă că prostimea poate răbda de foame.
    Aşa că, măi, cătane aflate în rezervă,
    Degeaba-mi staţi în cale,că sunt în plina vervă.

    Şi, ca să mă-nţelegeţi, vă spun numai atât:
    De la Palat eu plec, doar mort, cu voi de gât!
    Vreţi să vă scot dosare găsite prin grădină,
    De securişti făcute? Parol, n-am nicio vină!

    RăspundețiȘtergere