miercuri, 31 octombrie 2012

Imparțial, ca tot românul...


Gata, m-am lămurit! Din cărți nu scoți bani! Nu-i scoți nici măcar pe cei pe care i-ai cheltuit, darămite să te îmbogățești. Musai să mă orientez către altceva! Ce-ar fi să mă apuc să scriu și să vând slogane electorale, pentru că tot bate campania la ușă? Deja, primul e gata. Și cred că ar merge la orice partid. S-ar putea să-mi sară în cap cei de la ”Academia Cațavencu” și să spună că i-am copiat, pentru că, pe la începutul anilor `90, aveau pe frontispiciul revistei următorul slogan: ”Cititorii noștri sunt mai deștepți decât noi”. N-au decât să mă acuze, că doar n-oi fi eu primul și utimul căruia să i se pună un plagiat în spate.
Așadar, iată sloganul cu care cred că am să dau lovitura: ”Ciorditorii noștri sunt mai șireți decât ai lor!”. Nu-i așa că merge? Și nici nu pot fi acuzat de partizanat politic, cum mi s-a mai întâmplat pe aici.

4 comentarii:

  1. Iliuţă, nu cred c-o să-ţi sară în cap cei de la "Academia Caţavencu". Ei când spun ”Cititorii noștri sunt mai deștepți decât noi”, au dreptate.
    Acum, când vei avea şi tu cititorii tăi, te vei mândri şi tu cu ei. Ca militar şi strateg, varianta a doua o ai tot timpul pregătită:
    Dacă nu merge cu săgeata, dă-i cu sloganul!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Dar dacă le-aş trimite sloganul agăţat ]n vârful unei săgeţi?

      Ștergere
  2. Dom-le, nu merge neam. Ciorditori/şireţi sună ca dracu'. Asta pen'că ciorditorii pot fi 'oţi, pot fi jmecheri sau daţi dracu', da' "şireţi" nu merge, e prea... intelectual!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Acu` nu prea mai e nimic de făcut. L-am înregistrat deja la OSIM. Aşa-i când te grăbeşti...

      Ștergere