luni, 16 septembrie 2013

Uneori, pricep mai greu

Mai bine nu mă uitam aseară la ştiri! Pentru că una dintre ele, cea despre lucrătura, pardon!, vizita de lucru a premierului Victor Ponta la Roşia Montană, nu m-a lăsat să dorm toată noaptea. Cam unde a vrut să bată când a asigurat întreaga ţară că îi va duce pe toţi parlamentarii din comisia specială să stea de vorba cu oamenii la gura minei şi că nimeni nu are voie să zică „NU” proiectului, dacă nu ştie ce viaţă duc minerii de acolo, am cam priceput eu. Dar, în ce calitate va proceda astfel? Cea de prim-ministru care se luptă cu toţi pentru a da undă verde proiectului, cea de parlamentar care se opune cu vehemenţă acestuia sau cea de soţ al Dacianei Sârbu, pe care, săraca, o şi văd legându-se în lanţuri în faţa căminului conjugal?
Uite, asta n-am priceput eu!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu