vineri, 28 noiembrie 2014

Nu mi-e frică de Miau Miau

(după cântecul pentru copii „Nu mi-e frică de bau bau)

Pricăjit şi fără minte,
Pisoiaşul zis „Miau, Miau”,
Fiind mare preşedinte,
Se dă în partid „Bau Bau”.
Dar cu mine ce mai are
Acest „fioros” Miau Miau,
De mă smotoceşte-n ghiare,
Vrea s-audă cum zic AU?


REFREN :
Nu mi-e frică nu mi-e frică de Miau Miau!
Nu mi-e frică nu mi-e frică de Miau Miau!
Nu mi-e frică nu mi-e frică de Miau Miau!
Nu mi-e frică nu mi-e frică de Miau Miau!
Nu mi-e frică de Miau Miau!


La Miau Miau pot să mă toarne
Cei care în preajmă-i stau,
Nu-i voi căuta în coarne
Niciodată lui Miau Miau.
Oare câte luni mai are
De stat la Guvern Miau Miau?
Strada o să-l ia în ghiare
Şi-o să-i spună ciao ciau.


REFREN

Eu acum îi dau de veste
Că sunt profund dezgustat,
Pentru mine nu mai este,
Ca şi cum n-a existat.
Multe zile nu mai are
La Guvern, i-o spun pe şleau,
Şi-o să plece la plimbare
Acest pricăjit Miau Miau.


REFREN

Aceste versuri de... susţinere, scrise cu reţinere, se dedică primarului meu de sector Marian Vanghelie

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu